• Ricambi di alta qualità per escavatori è bulldozer

Cumu sceglie u rullu di fondu per Bulldozer?

U Bottom Roller hè adupratu per sustene u pesu di u corpu di escavatori, bulldozers è altre machini di custruzzione, mentre rotulendu nantu à a guida di traccia (link link) o a superficia di a pista, hè ancu utilizatu per limità u pad di pista per impedisce u slippage laterale. quandu a machina di custruzzione è l'attrezzatura giranu a rota di sustegnu per furzà a pista per scorri nantu à a terra.Tanti prudutti nantu à u mercatu, cumu scegliemu u bulldozer Bottom Rollers?

Cumu sceglie u rullu di fondu per Bulldozer

U roller di fondu di u Bulldozer porta u pesu di u bulldozer stessu è a carica di u funziunamentu, è e pruprietà di i roti di supportu sò una misura impurtante di a so qualità.Ci sò parechji mudelli è tippi di rulli di fondu di bulldozer, secondu u tipu chì avete bisognu.

U roller di fondu di Bulldozer hè unu di i "quattru rulli è una catena", i quattru rulli in i "quattru rulli è una catena" si riferisce à l'Idler, sprocket, roller bottom, è up roller, è a catena si riferisce à a catena di pista. .Sò direttamente ligati à u funziunamentu di u travagliu è u rendiment di caminari di i bulldozers è u so pesu è u costu di fabricazione cuntenenu un quartu di u costu di fabricazione di bulldozers.

L'scelta di i rulli di fondu di bulldozer deve esse basatu annantu à l'applicazione attuale di a situazione, i seguenti sò i nostri cunsiglii

1. Scala di prughjettu;I prughjetti di terraferma à grande scala è i prughjetti di minieri in fossa aperta media è grande deve esse analizzati è paragunati è scientificamente calculati secondu diversi fattori, cum'è scala d'investimentu è equipaghji di sustegnu, per determinà e specificazioni, mudelli è quantità di i rulli di fondu bulldozer currispundenti à. esse acquistatu.Per prughjetti generali chjuchi è mediu, cum'è u mantenimentu di strada è a cunservazione di l'acqua di i terreni agriculi, hè abbastanza à utilizà mudelli ordinali di rulli di fondu di bulldozer.

2, a situazione di sustegnu di u prugettu;cumprà u roller di fondu di bulldozer per cunsiderà l'abbinamentu di i so equipaghji esistenti, cumprese l'efficienza operativa di u roller di fondu di l'escavatore è l'efficienza operativa di l'equipaggiu esistenti;

3, a situazione finanziaria esistenti;prima di cumprà deve avè u so propiu budgetu, pudete sceglie u roller di fondu bulldozer secondu u budget.

bulldozer fund roller cum'è un bulldozer crawler chassis core cumpunente, u so funziunamentu influenza direttamente l 'affidabilità è efficienza di a macchina.Sceglie un roller di fondu di bulldozer bonu, per l'usu sussegwente hè assai impurtante, ma ancu bisognu di fà una certa quantità di travagliu di mantenimentu, l'implementazione di u mantenimentu regulare hè destinatu à riduce u fallimentu di a macchina, allargendu a vita di serviziu di a macchina;accurtà i tempi di inattività di a macchina;migliurà l'efficienza è riduce i costi operativi.


Tempu di Post: 11-May-2023