• Ricambi di alta qualità per escavatori è bulldozer

Cumu allargà a vita di serviziu di i denti di l'escavatore?

1. A pratica hà dimustratu chì durante l'usu di i denti di u bucket di l'excavatore, i denti più esterni di u bucket portanu 30% più veloce di i denti più internu.Hè ricumandemu chì dopu à un periudu di usu, i pusizioni internu è esternu di i denti di u bucket deve esse invertitu.

2. In u prucessu di usu di i denti di bucket, dipende di l'ambiente di travagliu per determinà u tipu specificu di denti di bucket.In generale, i denti di bucket flat-head sò usati per l'excavazione, a sabbia intemperiata è a faccia di carbone.I denti di bucket di tippu RC sò usati per scavà una roccia dura massiccia, è i denti di bucket di tippu TL sò generalmente usati per scavà cuciture massive di carbone.I denti di bucket TL ponu migliurà u rendiment di u bloccu di carbone.In l'usu attuale, l'utilizatori spessu preferanu i denti di bucket di tipu RC per u scopu generale.Hè ricumandemu micca di utilizà denti di bucket di tipu RC, salvu chì ùn hè un casu speciale.Hè megliu aduprà i denti di bucket flat-head, perchè i denti di bucket RC-type sò purtati dopu un periudu di tempu.Reduce a resistenza di scavà è perdi u putere, mentre chì i denti di bucket flat mantenenu sempre una superficia affilata durante u prucessu di usura, chì riduce a resistenza di scavà è risparmia carburante.

3. U metudu di guida di u cunduttore di l'excavatore hè ancu criticu per migliurà a rata d'utilizazione di i denti di u bucket.U cunduttore di l'escavatore deve pruvà micca di chjude u bucket quandu alza u boom.Se u cunduttore alza u boom, chjude u bucket à u stessu tempu.I denti di bucket seranu sottumessi à una forza di trazione ascendente, chì strapparà i denti di bucket da a cima, strappandu cusì i denti di bucket.Una attenzione particulare deve esse pagata à a coordinazione di l'azzione in questa operazione.Certi cunduttori di l'escavatore spessu usanu troppu forza in l'azzione di allargamentu di u bracciu è di mandà l'avantbracciu, è rapidamente "batte" u bucket nantu à a roccia o abbandunà u bucket nantu à a roccia cù forza, chì smash the bucket denti.O hè faciule per chjappà u bucket è dannu l'arme superiore è inferiore.

4. L'usura di u sediu di i denti hè ancu assai impurtante per a vita di serviziu di i denti di u bucket di l'excavatore.Hè ricumandemu di rimpiazzà u sediu di u dente dopu chì u sediu di u dente hè purtatu da 10% - 15%, perchè l'usura eccessiva trà u sediu di denti è i denti di u bucket.Ci hè una grande distanza trà i denti, cusì chì a cuuperazione trà i denti di u bucket è u sediu di i denti, è u puntu di forza anu cambiatu, è i denti di u bucket sò rotti per via di u cambiamentu di u puntu di forza.

5. U cunduttore di l'excavatore deve esse attentu à l'angulu di scavà durante u funziunamentu, pruvate à afferrallu quandu scavà, i denti di u bucket sò perpendiculari à a faccia di travagliu quandu scavà, o l'angolo di inclinazione di camber ùn hè micca più grande di 120 gradi, per quessa. per evità di rompe i denti di u bucket per una inclinazione eccessiva..Attenti ancu à ùn swing u bracciu di scavà da un latu à l'altru quandu ci hè una grande resistenza, chì pruvucarà i denti di u bucket è a basa di i denti per rompe per via di e forze eccessive di manca è destra, perchè u principiu di designu meccanicu di a maiò parte di i denti di bucket. ùn cunsiderà micca e forze di manca è destra.disignu.

nutizie-1


Tempu di Postu: Dec-20-2022